Tackpresent

Ja då var sista praktikendageb avverkad, det är sjukt vad tiden går fort! 8veckor har bara flugit förbi. 
Kan meddela att banankakan gick hem, verkade som att de vill testa att baka en liknande själva i sommar. Det är kul när man kan vara med och bidra till nått! 👍
Eftersom jag nu kommer "flytta" hem igen imorgon, så har jag ju självklart fixat en liten tackpresent till syster och hennes sambo, som varit så otroligt snälla och låtit mig bo här! 
Fick plocka ihop precis vad jag ville i ett påskägg (som jag visat här tidigare), så jag fyllde det med Baileys-, ägglikör-, passion-, hallon- och pinacoladapraliner, samt lite småkycklingar och chokladdekorationer. Sedan blev det ett presentkort på sf-bio, som jag hoppas kommer bli uppskattat, för de är verkligen värda att få nått fint!





1 Katta:

skriven

Fin blogg du har :D Kolla gärna in min och kommentera gärna även något fint ;) Kramis!

Svar: Tackar!:) Kanske kan kika in en sväng!
Viktoria Johansson

Kommentera här:

Matbloggstoppen