Vitalinea PRO Yoghurtkvarg

Min käraste vän pratade om att hon åt yoghurtkvarg med passionsfrukt, jordgubb eller blåbär ofta till mellanmål i skolan. Det är en produkt som nyligen tillkommit i vår livsmedelsbutik här i lilla staden. Så när hon pratade om detta, så var jag ju bara tvungen att testa. Blev såklart med passionsfrukt, haha skräll på mig. Men fruktansvärt gott! Testade den idag till frukost och den fick helt klart godkänt. Jag krossade lite digidtive och hade till, då jag saknade nått att tugga på. Men god var den, så rekommenderar den härmed vidare till er som läser ;).
Nästa gång jag köper detta ska jag testa med jordgubb, är nog asgott, hihi.
Du vänder förpackningen upp och ner på en talrik, så får du kvargen med en rinnande och god passionsfruktsås över. Och som sagt ha gärna lite krossad digistive, müsli eller nån annan typ av flingor till, så att det blir nått att tugga på.
 

Kommentera här:

Matbloggstoppen