GastroNord

 Nämnde igår att jag har långdag i skolan idag. Har teori lektioner från 8-16.30. Lite lagom seg skoldag, men jag kommer inte ge mig där. När sista lektionen är över, kommer min underbara chef och hämtar mig och så bär det av mot Norrköping för att imorgon sedan göra ett besök på GastroNord i Stockholm.
 GastroNord är norra europas största fackmässa för hotell, restaurang, storkök, fast food, vin, öl och cider.
 Under mässdagarna 6-8maj kommer Kock- EM "Bocuse d'Or Europe" att avgöras. 
Jag har inte full koll på vad vi kommer kika på, men vi kommer smaka på en massa go mat det är en sak som är säker! Tycker det hela är jätte spännande och kommer bli otroligt intressant, med massa kunniga kockar.
  
Ett par klipp som berättar lite mer än vad jag kan göra ;)
 

Kommentera här:

Matbloggstoppen