Fitnesslunch?

Hemkommen från en kort skoldag, där huvuddelen har bestått av förberedelser inför muntligpresentation och information om UF-SM i Stockholm. Känner att jag har så sjukt mycket roligt att se fram emot de kommande två månaderna! Stockholmsresan kommer bli så häftig, där vi kommer möta många engagerade människor i vår egna ålder, framgångsrika företagare, rådgivare med flera. och allt ihop ska jag få uppleva med mina två pinglor!
Kommer bli grymt!
Nu över lunch tid har jag bara varit ute i solen och myst med hunden. Sleva ihop den nyttigaste lunchen jag kunde. Haha, blev mer som en fika. Ananas, kex och chokladglass med banan, inte det nyttigaste men snabb energi, då jag nu ska iväg igen.
Redig mat blir det ikväll, då Lillebror önskat Tacos som mat på födelsedagen, som är idag, hela 14 år är han nu. Tiden går fruktansvärt fort!
 

Kommentera här:

Matbloggstoppen