Helg!

Fredaaag! Har med det överlevt första skolveckan på 10 veckor. Känner mig i fas vilket känns fruktansvärt bra då jag nu kan slappna av och bara ösa på, på glassigt jobb som väntas i helgen!
Inte helt fel med det fina vädret heller, ska nog va på mig själv så att jag kommer ut och njuter av det i eftermiddag istället för att bara landa i soffan, haha. Där får man ju inte mycke färg på näsan.

De två dagar som vi fått spendera i bageriet nu i veckan, har vi fått chansen och träna inför gymnasiearbetet. Det har gått förvånansvärt bra med alla bakverk jag gett mig på vilket känns väldigt skönt! Känns bra att man kan gå in och göra sitt gymnasieprov med noggorlunda självförtroende.
Idag blev det bland annat Budapest och Wienerbröd, tänkte göra ett inlägg längre fram om vad jag förväntas göra på provet, men det är dels detta.

Kommentera här:

Matbloggstoppen