Fika och shopping i Gbg!

Gårdagen spenderades med mor i Göteborg. Vi gav oss på en dagstripp fylld med shopping och fika. Jakt på en studentklänning var det som gällde. och guess what? We found a dress!
Jag är inte den som brukar använda klänningar, så det var inte lätt att hitta en. Jag ratade klänning efter klänning och det känns som om vi var inne i varje klädaffär i hela stan, men tillslut började jag prova några stycken och vi fann en klänning jag trivdes i på Monsoon. Är asnöjd med köpet och ser fram emot studendagen mer än någonsin nu! 
Förmiddagsfika fick bli paj på ett café jag glömt namnet på haha.. Lunch tog vi på Jensens Bøfhus och eftermiddags fika på espressohouse. 
Måste dock kommentera att jag tycker att det är dåligt med rena bagerier/konditorier i Göteborg. Det är alldeles för många caféer som bara satsar på kaffe och serverar bake off till, lite tråkigt.




Kommentera här:

Matbloggstoppen