Studentmössorna är här!

Nu har jag genomfört första skoldagen efter 2 veckors lov och 8 veckors praktik.
En dag som förväntades bara vara fylld med en massa teori kring religion, historia och liknande, fylldes även med skratt och glädje!
Var otroligt härligt att vara tillbaka bland mina underbara klasskamrater, det är definitivt dem jag kommer sakna allra mest efter vårens studentdag!
Men någonting som blev pricken över i:t denna tisdag, var studentmössornas ankomst. Äntligen är den i min ägo! Blev så sjukt taggad på hela studenten på bara några studenter och det fyller mig med glädje från topp till tå. Så jäkla underbart och det är bara 52dagar kvar!!
Blev sjukligt nöjd med min mössa också, vet dock inte om just jag passar i den, men so what? Man tar bara studenten en gång i livet!

Kommentera här:

Matbloggstoppen