Bilder från GastroNord

Ja, vad ska jag säga. Gårdagen var fruktansvärt bra och smakrik om inte annat!
Fick se massa intressant och möta många trevliga och kunniga människor. 
Vi började mässan med det som var anledningen till att vi åkte dit för, nämligen att prova olika sorters av frozen yoghurt, glass, toppings m.m. SIA hade en frozen yoghurt - passionsfruktssorbe, som helt klart blev min favorit på all frozen yoghurt som vi smaka på. Så lätt och så fräsch!
Efter glassprovningarna, gick vi och strosa mellan montrarna och smaka på diverse maträtter och bakverk.
Det blev ju varken lunch eller middag denna dag, vi gick och va konstant mätta allihopa ;).
Fick se många nya trender och revolutionerande nyheter som t.ex, street food, bubbies och the frozen revolution, som ialla fall var helt nytt för mig. Om ni undrar vad detta är, så tänkte jag skriva enskilda inlägg om detta som kommer löpandes framöver, så håll koll. Jag tyckte detta var de mest intressanta inslagen på mässan.
Kan inte säga annat än att dagen var helgo och jag är så fruktansvärt glad över att ha så goa arbetsgivare och arbetskamrater. Så fantastiskt härliga allihopa!

Kommentera här:

Matbloggstoppen