Gymnasiearbetet har påbörjats!

Första dagen på gymnasiearbetet och allt har gått bättre än jag trott! Känns sååå skönt, hoppas nu att resten av arbetet går minst lika bra! 
Det jag måste göra som gymnasiearbete under onsdag, torsdag och fredag är två olika uppslagningar av wienerbröd, vaniljhjärtan, finska pinnar, wienerstänger, Linusbröd - limpa och frallor och Budapest - bakelse och stubbe. 
Idag hann jag med att göra vaniljkräm och mördeg till hjärtanen, småkakorna, budapestbottnen och väga upp till degarna som ska göras imorn. Så jag är i fas! 
Nu ska jag hem och dö lite smått, är nått sjukligt trött i huvudet plus att jag troligtvis även har en förkylning på g. Håller tummarna för att den inte bryter ut!

1 Olivia:

skriven

Ser jättegott ut! Vilket är receptet?

2 shazi:

skriven

mums, ser gott ut:)

Kommentera här:

Matbloggstoppen