Min påskvecka!

Såhär när annandagpåsk börjar gå mot sitt slut och mitt påsklov lika så, tänkte jag sumera min påskvecka med lite bilder. Det har varit mitt sista lov då jag om bara några veckor tar studenten och ska ge mig ut i vuxenlivet på allvar. Det har gått upp och ner under denna vecka, men nu när jag tittar tillbaka på den så har den varit riktigt j*kla bra. Jag måste verkligen lära mig att njuta av livet mer!
 
(Klicka på bilderna för att komma till de eventuella inlägg som gjorts innefattande händelsen)
1. Utgång med snygga brudar!   2. Fika och shopping i Gbg.   3. Påväg in till Känsla för ännu en gofika!
4. Veckans "stora" kakbak!     5.Grillning ute i naturen      6.Frukt och bär kan lyxa till allt!
7. Glassat för fullt i Hjo hamn! 8. Påskharen var på besök. 9. Familjemiddag med pannacotta som dessert!
 
Bara ätit hela veckan, haha. Den där springturen jag tog i eftermiddags var nog rätt välbehövlig ;)
Nu ska jag sova, ingen sovmorgon imorn inte!
1 KENT/Emilia:

skriven

Visst är det lite ångestfyllt att det är sista lovet? Men ändå så jäkla skönt och åh nu är jag redo för att livet ska börja, haha!

Svar: Precis, det är nog nästan mer skönt än ångestfyllt faktiskt!;)
Viktoria Johansson

Kommentera här:

Matbloggstoppen